Gică Hagi a oferit o reacție dură când a fost întrebat despre noul brand de identitate al echipei naționale a României, lansat oficial de către FRF în urmă cu câteva zile. „Regele” susține că România a avut identitate atunci când juca la turnee finale, acum încercând să-și găsească una. Dacă mai este posibil.
Cel mai important fotbalist din istoria echipei naționale, golgheter all-time, nu este impresionat de noul logo al naționalei României. Hagi a adus aminte de episoade frumoase din istoria fotbalului românesc, la care a fost protagonist, și spune că România nu se află în situația în care să fie permisă indulgența.
„Echipa naționala a avut identitate când a jucat la Campionate Europene și Mondiale. Acum încercăm să ne găsim o identitate. Dacă mai putem.
Identitatea României era când eram la Campionate Europene și Mondiale și când aveam 70 la sută posesie cu Anglia pe Wembley. Eu cred că atunci este identitate, nu când branduiești un tricou. Cu tot respectul. Știu că este lumea marketingului, dar hai să vorbim despre performanțe.
Eu nu cred că suntem într-o situație în care să mai fim indulgenți. Trebuie să fim foarte exigenți cu echipele naționale, pentru că echipele naționale trebuie să facă performanțe. Nu se mai poate, altfel dispărem.
Dacă eu voi lucra sau voi fi implicat la națională sau cine va fi, singurul proiect care stă în picioare este când ne va depăși pe noi. Restul e de muncă. Capul jos, modești și munciți. Eu dacă voi fi acolo mâine sau poimâine, stați liniștiți, că proiectul meu va fi mai mare decât ce a fost înainte. Cred că este o obligație, acolo muncești pentru România. Nu pentru Gigel, pentru Ionel, Vasilică…”, a spus Hagi.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER